BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 31 December 2011

2012

طبيعي ان اخر بوست في 2011 يكون بداية وصل ل 2012
^_^


انا نويت ان شاء الله ال 12 شهر اللي جايين دول يكونوا سنة "الانجاز" بالنسبة لي

او بمعني اخر

حتكون سنة "بناء نفسي"
..
 اللي عايز اكون عليها وافتخر اني حققتها حتي لو كتبت عنها بعد 10 سنين او 20 سنة من دلوقتي باذن الله


اظن السنة ديه حتكون كده فعلا ان شاء الله بالنسبالي

لاكتر من سبب

منها ان رقم 12 هو واحد من اكتر 6 ارقام بحبهم في الدنيا الحمد لله
^&^


ده غير ان المعني اللي انا اخترته حيتضمن اكتر من معني للانجاز والبناء
منها اني حاوصفها بانها حتكون سنة الخبرة
والانجاز والبناء بردو

وفي نفس الوقت الاستمتاع
!

نويت استرجع مهارة انا بطلتها من وانا في تانية كلية

هي مهارة اني استمتع بكل ثانية باعيشها
:)
انا كنت قوي جدا في النقطة ديه بس افتقدتها بقالي كام سنة

حارجع ان شاء الله لهواية إني احب واستمتع بكل حاجة في حياتي
حاعيش دنيتي وديني بشعور الحب ان شاء الله واسال الله ان يرضي عني ويحبني ويحبب خلقه فيّ وأن يرزقني حبه وحب من يحبه وحب كل عمل يقربني الي حبه


متشوق لسنة البناء
متشوق لسنة الانجاز
سنة
2
0
1
2

اللي حتكون بالنسبة لي سنة استعداد لسنين كتيرة جاية بعدها ان شاء الله وكان لينا عمر
:))))

0 COMMENTS: