BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 8 September 2012

UN .. United Nations

هم مجموعة .. عملت معهم لعدد من المرات
وربما تم اجباري في اكثر من مصادفة علي ان اكون احد افراد صورهم التي التقطوها لهم
ولكني كنت قد اتخذت قرارا بان تكون هذه المرة هي ختام عملي معهم
لان نفسي لم تكن علي قدر من الراحة في وجودها معهم أبدا
ودوما كنت اشعر ان الوقت يمر كالسلحفاة في وجودهم وانني لا يفترض بي ان اتواجد في ذلك الحيز من المكان وان كان هذا عملا .. وان كان هذا برفقة اصدقاء لي .. يظل يراودني شعور بان هذا ليس مكاني
..
كم أأمل ان تنتهي مهمتي معهم سريعا فلا يكون هناك داعي لوجودي معهم بعد ذلك خلاص
!!
 
30/8/2012

6 COMMENTS:

Anonymous said...

ايوووووه !
:D :D

ده ربنا بيحبك
انقذت نفسك في اللحظة الاخيرة
مكنش هيحصل كويس لو كنت كملت معاهم
:P

الجو ده مكنش بتاعك
علشان انت محترم و كنت مسيرك هتسيبهم :)

.. H.G.

Mohamed Elsonbaty said...

the same here :S

Nigm said...

@ H.G.

^_^
انا فعلا كنت ناوي اسيبهم من فترة مش صغيرة

بس كان المفروض اكون معاهم في المؤتمر الجاي اللي كان حيبقي في شهر اكتوبر واتاجل لمدة كام شهر بعدها

وربنا يكرمك ده بس من ذوقك
:)

انا اخدت القرار بوضع خط النهاية ليهم وأسال الله التوفيق

دعواتك
!

Nigm said...

@ Mohamed Elsonpaty

فلنضع خط النهاية سويًا أخي العزيز
:)

Anonymous said...

ربنا يوفقك
بس انوي بجد و توكل على الله :)

.. H.G.

Nigm said...

آمين
وبالظبط، اهم حاجة النية، الله المستعان