BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 18 November 2008

AnyTime Any Where

اقتباسا من رد ليا علي المنتدي من شوية :

انا متخيل التفكير في كدا لان النهارده و انا راجع بيتي المشروع اللي كنت فيه عمل حادثة و علي الحظ انا كنت قاعد في الكورنر اللي خبطتنا فيه العربية
حمدت ربنا ان المشروع اتهز جامد و ان الصاج اتثني بس مش للدرجة اللي تخليه يوصل لجسمي
و نزلت من المشروع ركبت واحد تاني و اللي ركبته كان حيعمل حادثة مع عجلة !
في كل واحدة من دول كنت باقول لو كنت انا ........

احساس مؤلم

بس احساس ضروري و مفيد

و ألم دلوقتي احسن من ألم حيث لا ينفع الندم
..

7 COMMENTS:

E. Fekry said...

السلام عليكم

الحمد لله قدر ولطف د. شريف

المواقف دي فعلا بتربي الواحد وبتكون زي جرس إنذار لنا اننا لازم نفوق شوية

حضرتك فكرتني السنة اللي فاتت شفت تلت حوادث في نفس اليوم

سيدة على البحر اما عينى العربية خبطتها اترفعت عن الارض ووقعت على الارض سايحة في دمها
وكان في رمضان

وفي نفس اليوم وانا نازلة من المشروع قام بيتنا لاقيت القطر فارم واحد !

والصبح شايفة حادثة برضه

كان يوم

قعدت متربية عليه شهور

التلت مناظر فضلوا معلقين فى دماغي ولو انا مكان اى حد فيهم

...


هدانا الله واحسن ختامنا

وحفظك من كل سوء اخى الكريم ووفقك لما يحبه ويرضاه

:)

مواطن مصرى نايم said...

طيب الحمد لله انك بخير
و الله انا بقى عملت حادثة فعلا
و موتوسيكل طيرنى فالهوا
و الله كان احساس صعب
ان حاجة تيجى تخبطك من ضهرك و تطير فالهوا
تخيل بقى
احنا فعلا لازم نعرف ان كل لحظة فيها الموت قريب عشان نلتزم اكتر

Nigm said...

@ Death :-

كلام مظبوط

هي بالفعل اشبه بجرس الانذار

حفظك الله و ايانا و وهدانا الي ارشد امرنا

:)

Nigm said...

@ مواطن مصري نايم :-

ده امتي ؟؟؟؟؟؟؟؟

الف الف الف سلامة عليك

الحمد لله ان انت هنا و لسه باكلمك

E. Fekry said...

السلام عليكم

مبروووووووووووك التجديد يا د\ شريف

لأ عجبني جدًا ماشاء الله

وحلوة الجومة الميلان دي جاية في وقتها تمام
:D

بس مش تخلي بالك بدل مانت موقع على الصفحة كده فو ق وتحت
:D

كفاية غتاتة!!

لأ بجد جميل جدا التجديد ده يا دكتور شريف

New Look...New Soul
:)
بإذن الله

أعملنا بوست جديد بقي نهنيك فيه براحتنا

عيد سعيد د. شريف
:)

Nigm said...

و عليكم السلام

الواحد ميعرفش يعمل مفاجأة اليومين دول
:D

الله يبارك فيكي يا دكتور

الحمد لله ان الشكل الجديد لاقي قبول

و تمت المهمة من بضع دقائق
:)

عيد سعيد يا دكتور
:)

ألكساندرا said...

احم..
مش كان الرد ده فى موضوعى برده ؟؟
كان فعلاً احساسى و انا بتكب الموضوع لا يوصف .. أقل ما يقال احساس مؤلم
ربنا يحفظك و جميع المسلمين
الغريب انه كان انذار فعلاً
لان مش اللى كنت كاتباه بس !
لا كان فى حاجات تانيه كمان
الحمد لله الذى عافانا