BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 7 July 2009

عــــدنـــــــــــــــا



بعد إنقطاع دام نحو ال 50 يوماً

او قرابة الشهرين

عادت الحياة الي تلك البقعة من النت


أصل الكهربا كانت قاطعة فيها

انتم معندكمش خلفية ولا ايه؟
^_^

من بعد مارجعت من مطروح لقيت في اشارة ان الكهربا بدأت تلقط

فضلت وراها وراها

لغاية ما النهارده شغلت كل الأجهزة و الوضع و الأمن مستتب عندنا الحمد لله
:)

و اهتميت بالمنطقة اللي علي اليمين في البلوج شويتين
:)

ورديت علي كل الكومنتات اتعملت في أي بوست ولو من قديم البشرية
:)


بس ده ميمنعش من حقيقة مهمة لازم أصرح بيها إيكمني المتحدث الرسمي باسم هذه البقعة

إن رغم ان التليفونات و الفاكسات ووسائل الاتصال من عندي كانت كلها قاطعة

لكن مكنش في بوست في أي مدينة مجاورة مكنتش بأعرف بخبره و بأقراه

اللي كان واقف عندي بس هوا خاصية الرد عشان الكهربا كانت قاطعة زي مانتم كنتم عارفين من شوية
^_^

بس سبحان الله
كنت بالاقي طريقة اسحب بيها كهربا من لمبات الافراح اللي بتتعمل من وقت للتاني لما كان بلوج جمبي يغير استايله أو بلوج يتم افتتاحه
و ساعتها بس كنت باعرف ابعت رد من عندي و يبان في الفرح كاثبات حضور
:D


الواحد لازم يكون مجهز مولد كهربا احتياطي في بلوجه عشان متتكرش الغيبة ديه تاني في المنطقة
^_^


و من هذا المنطلق
..

محدش عنده مولد كهربا سلف ؟
:::


ملحوظة : ياريت تعدو علي التصويت اللي علي اليمين
:D

8 COMMENTS:

E. Fekry said...
This comment has been removed by the author.
E. Fekry said...

مممممممممم
لأ كده غلط والحالة مستعصية

شكل الكهرباء ماكنتش قاطعة لا كانت زايدة
:D

المهم
مبروك يا دكتور عودة البلوج..يعتبر من البلوجات المميزة من رأيي وأحب متابعته دومًا

بإذن الله تكون أخر الغيبات ولو مزنوق في مولد كهرباء قول

نكهربلك المنطقة كلها
:D

بإنتظار جديدك دكتور
ويجعله عتبة خير عليك وبداية جديدة سعيدة بإذن الله

: )

Nehad Kassim said...

اخيرااااااا حقدر اقول

congratulation for the return

بجد انا ذهلت بالاستايل وفى شوية صور على اليمين لمستنى بجد

والاغنية ماشية اوى مع الجو العام ...محتاجة بس كرسى وشمسية واحس انى على البحر بجد ^_^

ربنا يباركلك فيها وبيها

وفى انتظار الجديييييد ان شاء الله

go go go

Nigm said...

@ Death :

تحويش الكهربا بيجيب نتيجة بردو
:D

الله يبارك فيكي يا دكتور
و بلوج حضرتك مرجعية في البلوجز بتاعتنا
:)

و ان شاء الله احاول مقطعش تاني و مازال في جعبتي شوية كذا علي شوية كذا
^_^

شكرا لمرورك
----------------------------------------
@ Moget Ba7r :

أخيرا
:D

الحمد لله ان الاستايل سواء جو بحر او صور طلعوا حلوين
:)

آمين يا رب

جزاكِ الله خيرا

و الجديد قادم
:)

ألكساندرا said...

مبروك الأستايل الجديد
اهم حاجة فيه اللى على الجمب اليمين اللى اتوصيت بيه ده
سبحان الله عبرت فى حاجات كتير منها عن حاجات نفسى اقولها
فعلاً عجبتنى
الستايل بقى
هو عاجبنى اكيد عشان البحر
لكن انا عامة بفضل اللى بيبقى فيه الصفحة بتاعة الكتابة عريضة عشان كده انا متغاظة من بتاعى !
و اللون الأسود استغرب ان حضرتك بالذات يبقى الاستايل فى لون اسود !!
كان نفسى يبقى افتح شوية
على فكرة ممكن لو لعبت فى الHTML
و حطيت درجة لون افتح شوية
بس بلاش عشان ما تبوظهوش لو عايز جرب فى بلوج فاضى او مقفول

و ويلكم باك يا فندم رغم انها جت متأخرة شوية
:)

Nigm said...

@ Alexandra :

الله يبارك فيكي يا دكتور

الحمد لله انه لاقي إعجابك

بالنسبة للاسود فهوا فاتح
:D
و كمان شفاف فمش مأثر غير كونه ارضية للكتابة
^_^

وفعلا بلاش عشان الكهربا متقطعش
:D

و ثانكس ألوت يا دكتور
ولا متأخر ولا حاجة
:)

ألكساندرا said...

مش كل الأستايل عاجبنى
لكن الأضافات عاجبنى معظمها فعلاً
ارضية الكتابة عارفة انها شفافة لكن برده غامقة لو كانت ازرق كانت حتبقى احسن كتييير !
و انا قلت ممكن تجرب فى مدونة غير ده ..
و نصيحة
جرب تعمل الكتابة
bold
:)

Nigm said...

@ ِAlexandra :

انا مقلتش انه كله عجب حضرتك
انا قلت انه لاقي إعجابك بس
:)

انا قلت حتة شفافة تعقيبا علي استغراب حضرتك استخدامي للون الاسود .. بس الصراحة قلقان اجرب موضوع الازرق ده فعلا و مش متاكد ان حيكون عندي طاقة اجرب تاني عشان لسه قدامي استايل عايز اصلحه في البلوج التاني
:)

و حأجرب اعمل بالنصيحة و اكتب بال
bold
:)

لكي جزيل الشكر يا دكتور