BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 14 April 2009

هو


الصورة ديه استحوذنتي بشكل ما بسبب اللي متصور جواها

يمكن لاني حسيت ان احساسي كتير بيبقي نفس الاحساس اللي باين عليه في الصورة

او يمكن لاني حسيت ان ملامحي بتبقي شبه ملامحه في الصورة ديه اوقات كتير

حاسس اني فاهمه زيادة عن اللزوم

حاسس ان في الصورة ديه : هو أنا و أنا هو


by the way :
ديه صورة مقتبسة عن فيلم احمد حلمي الجديد تحت عنوان "عقبال عندكم

by the way :
و من كام ساعة بس باركت لاخويا و حبيبي في الله محمد عمر علي قرائة الفاتحة علي د.سهيلة الانسي
بارك الله لهما
و بارك الله عليهما
و جمع بينهما في مودة و خير


كلمة اخيرة
:

و عقبال عندكم و عندنا


2 COMMENTS:

maha el-lithy said...

ممكن اجتاز حدودى
واقول ان من يوم حضرتك ماحطيتها فى بروفايلك ع الفيس
وانا شايفة شبة كبيييير جدا بينكم
جايز يكون السبب الدقن؟؟؟
................................
احمد حلمى من الشخصيات اللى بتدخل القلب على طول بخفة دمة وتلقائيته المفرطة
انا بحب الشخصية دى جداااا
فى اى دور

اختيار موفق

Nigm said...

انا باقول ان جايز بردو
:)

-----------------------------------


الكوميديا الغير متكلفة
هو فعلا تألق و حاز تلك المكانة التلقائية في قلوبنا

merci beaucoup ^&^