BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 26 October 2012

المرة ديه


بقالي كام عيد كنت باحس اني مقبوض
ومش حاسس بأي طعم للعيد .. بل كنت باحس أنه عبء عليا
لاني المفروض افرح
بس كانت الحقيقة هي اني حابقي باضحك علي نفسي لو كنت قلت اني قادر افرح

المرة ديه

حاسس بشعور مختلف عن اخر كام عيد فاتوا

انا حاسس بسَكينة 
:)

أيوة المرة ديه حاسس بالسكينة

وهو ده اللي مفرحني المرة ديه
:)

حاسس اني مستريح نفسيا

هادي من جوايا

متسامح مع اللي برايا

حاسس بالصفاء

قادر اتقبل او اتفاعل مع اي حاجة

حاسس ان الحمد لله
:)
وان قد ايه ربنا رحيم بينا
ولطيف بينا

حاسس بالكلمات بتاعت
من بعد خوفكم أمنا

مصداقا للاية الكريمة

وَعَدَ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنكُمْ وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَيَسْتَخْلِفَنَّهُم فِى الْأَرْضِ كَمَا اسْتَخْلَفَ الَّذِينَ مِن قَبْلِهِمْ وَلَيُمَكِّنَنَّ لَهُمْ دِينَهُمُ الَّذِى ارْتَضَى لَهُمْ وَلَيُبَدِّلَنَّهُم مِّن بَعْدِ خَوْفِهِمْ أَمْنًا يَعْبُدُونَنِى لَا يُشْرِكُونَ بِى شَيْئًا وَمَن كَفَرَ بَعْدَ ذَلِكَ فَأُوْلَئِكَ هُمُ الْفَاسِقُونَ
 
رغم ان العيد ذات نفسه محصلش فيه حاجة جديدة بس استقباله علي الصعيد الشخصي هو اللي اختلف
^_^
 
اينعم المتعارف عليه هو ان العيد فرحة
 
بس انا يكفيني حاليا اني وصلت لمرحلة ان العيد سكينة

لحد ما تحصل الفرحة في المستقبل بمعناها الكامل ان شاء الله

أنا متفائل
:)
:)
:)

اللهم ما أصبح بي من نعمة أو بأحد من خلقك فمنك وحدك لا شريك لك
فلك الحمد ولك الشكر كما ينبغي لجلال وجهك وعظيم سلطانك

2 COMMENTS:

Khadega Ghatwary said...

يــا رب دايـمــاً :) :) :)

Nigm said...

آمييييين
^_^

يا رب علي الجميع دايمًا