BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 17 January 2009

Analyticalismatisticsology

ياااااااااااااه

محدش يتخيل الفرق في الحالة النفسية قبل الشفوي عن الحالة النفسية بعد الشفوي في مادة زي الاناليتيكال
!

كنت طالع من الامتحان متضايق و لقيت ان سؤال زي ال
ephedrine

انا كنت راسمه بس بفرق 9 كربونات و 14 هيدروجينة بس عن اللي المفروض كان يترسم
^_^

في الشفوي لجنة 14

رقم حازم امام

رقم تفاؤل لكل زملكاوي
:)

كان هناك يقبع دكتور اراح قلوبنا بطيبته و كبر سنه و خصلات شعره الابيض الطافية فوق رأسه

لقد كان من الطراز الذي يجيب الاسئلة اتوماتيكيا و لست في حاجة الا في ان تشير برأسك في إيمائة منك بانك توافقه علي ما يقول
^_^

بعد الامتحان عملت
titration
للكاتشاب
against
البيتزا
:D

و تاني يوم كنت في النادي
:p

ياااااه

الحياة حلوة بعد شفوي الاناليتيكال اللي كنت قلقان منه


5 COMMENTS:

maha el-lithy said...

اكيد شوفت حد وشه حلو قبل الامتحان

Mohamed Elsonbaty said...

حبيب قلبى

وكاتم كل ده جوه قلبك و مخبى

بس سؤال رفيع

What is the Indicator used in titration of Pizza against Katshab ???

:D :D :D

و بعدين فى حد يتفائل بلجنة 14 عشان رقم حازم إمام

المفروض تتفائل برقم 22 أبو ترييييييييييكة

:D :D :D

Nigm said...

انا فعلا كنت متفائل لغاية ما جه شفوي الكوجنو :(

للأسف شفوي الكوجنو اخد بتار كل امتحانات الشفوي الكويسة اللي سبقته

العزاء في البوست التالية !

يارب ميكونش حصللكم اللي حصللي :(

منورين
:D

Nigm said...

و كنت حانسي
ال
indicator
كان طعم البيتزا الايطالية
^_^

Unknown said...

ههههههههههههه تدوينة جامدة
:-D