BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 30 January 2009

شوية شخابيط

شوفت جزء من احلامي بيتحقق في الاونة الاخيرة
و ده في حد ذاته بيمثللي
indicator
لحاجات تانية ان شاء الله تتم في السكة زي ما ده تم

و منها ان ليلة امتحان حقوق الانسان كنت في كارفور باشتري لاب توب
يمكن انا عن نفسي لسه مش مصدق لحد دلوقتي ان الظروف اترتبت بشكل ولا عالبال ولا عالخاطر و اني جبته
بس الواحد يقينه بيزداد ان لو مكتوبله حاجة تحصله
يبقي رغم لو كانت الظروف لا تدل علي ذلك اطلاقا ولا تعطي مقدمات منطقية
لكن سيحدث ذلك رغم انف العالم
فقط لأن الله كتب ذلك و قدّره و جعله نصيبا للفرد

//////////////////////////////////////////////

اللهم لك الحمد و الشكر
احببتني في الناس
و احببت الناس في

//////////////////////////////////////////

وجدت اجابات كنت بباحث عنها

و استرجعت احداثا شئت استرجاعها

//////////////////////////////////////

شلت من علي بالي حمل انا شيلته لنفسي لفترة كبييرة و سامحت عشان صفاء البال و الضمير

///////////////////////////////////////

تخيلت حوارا دراميا ثلاثي الابعاد و الاطراف و لكن الثقة و حسن الظن ساعدوني علي التخلص من تخيله

///////////////////////////////////////

حاسس ان لوقت من الاوقات ركبت آلة الزمن و عشت في مستقبلي و شوفت ملامح منه و رجعت للحاضر و بقت بالنسبة لي بتمثل ذكريات من زمن المستقبل و اقترب زمن رؤيتها في عداد تنازلي تم تقديره


مكنتش عايز انام قبل ماصلي الفجر و اقول كلمتين
^&^

9 COMMENTS:

E. Fekry said...

حاسس ان لوقت من الاوقات ركبت آلة الزمن و عشت في مستقبلي و شوفت ملامح منه و رجعت للحاضر و بقت بالنسبة لي بتمثل ذكريات من زمن المستقبل و اقترب زمن رؤيتها في عداد تنازلي تم تقديره



...

سقط القلم فعلا

E. Fekry said...

بجد الجملة دي لو تعرف بتوصف حقيقة لا أستطيع تصديقها حتي الآن

ومازلت وستزال

وادعو الله أن استطيع تحمل هذا والا أجن

.

Nigm said...

:)

كويس ان مش انا الوحيد اللي مستغرب الموضوع ده
^_^

و لكن قطعا هناك حكمة الهية في ذاك

حسبنا الله لا اله الا هو عليه توكلنا و هو رب العرش العظيم

ألكساندرا said...

بقت بالنسبة لي بتمثل ذكريات من زمن المستقبل و اقترب زمن رؤيتها في عداد تنازلي تم تقديره

جميل جداً
حلوه الجمله ده فعلاً
بتعبر عن حاجه حقيقه و خياليه
مزيج بين الاتنين لكن متواجد !
مكنتش عايز انام قبل ماصلي الفجر و اقول كلمتين
^&^

:)

Nigm said...

مش عارف ليه انتم شككتوني في نفسي ان انا اللي بجد كاتب الجملة ديه
^_^

أسعدني مرورك يا دكتور
:)

Anonymous said...

جمييييييله اوووووى
بس ققولك حاجه والله عندك حق
انا عندك حق فى حتة ان فى حجات بتحصلنا فجاه وتكون الظروف مش مهياه ليها خاااالص
والايام دى بجد حصلت معايه كويسه اوى مكتش ابدا تحصل وحجات للاسف مش كويسه باردوا مش كت ابدا انها تحصل
المهم الحمد لله على كل حاجه
ومبروك على الاب توب

Nigm said...

@ the_queen_nody :-

يا هلا أشرقت البلوج بالزوار الجدد

فعلا مظبوط

الحمد لله من قبل و من بعد

الله يبارك فيكي :D

يارب ماتكونش الزيارة الاولي و الاخيرة
^_^

E. Fekry said...

"تخيلت حوارا دراميا ثلاثي الابعاد والاطراف و لكن الثقة و حسن الظن ساعدوني علي التخلص من تخيله"


كما هو حالي ولكن ادعو الله أن استطيع التخلص كليا من تخيله

تتوافر كل الشروط حسن الظن والثقة والتسامح والرضا ايضا

ولكن تابي الخيالات أن تتركني في حالي
أنتيجة لشدة الالم أم ان الامر مؤلم حقًا حتى اصبح طرد الخيالات مستحيلا

...

جملتك رائعة وادعو الله لك بان ينزل سكينته على قلبك وتهنأ براحة البال ما حييت أخي الكريم

اللهم أمين.

Nigm said...

@ Death :-

:(

نصركي الله اختي الكريمة

جزاكي الله خيرا علي الدعوة و أسأل الله لكِ مثلها

ربنا كريم باذن الله