BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 24 April 2012

Old is gold


يمكن عشان انا من الناس اللي بتدي قيمة كبيرة في حياتها لكتير من الذكريات كانها في زمن الحاضر وساعات اكتر

فالنهارده حاسس ان في نهاية اليوم كانت ديه هدية اخر الليل
:)))

واحد زميلي بالصدفة كتب استيتاس فكرتني بالاغنية ديه

الاغنية ديه انا كنت ناسيها وكان ليها ذكريات معايا فكرتني بمكانين مختلفين تماما

المكان الاولاني من زمان جدا جدا - لما كنت في السعودية

المكان التاني من زمان جدا واحدة بس - ذكريات متعلقة بالتواجد في المنتزة مع العيلة .. ولون اعمدة الاضاءة في شوارعها الاقرب للون البصلي او البرتقالي ليلًا يسقط علي مرآة السيارة الامامية
^&^




الكلمات كأني كنت باغنيها امبارح وانا في ابتدائي
:)


لالاي
لالايلاي
لالاي
لالا لا
إنتي 
ولا انتي الا انتي
وفي كل زمان
:)
وفي أي مكان
:)
حاقولها بصوت عااااااااااااالي
وحاقولها
بهمس

0 COMMENTS: